At Saschas House!<3

Hallå där alla sötnosar! Sitter i Saschas rum o bloggar medans hon klipper ut bilder på Justin från en tidning som hon ska hänga upp i sitt rum o göra mig avis me! <3 Shiiit vad jag längtar till Manda kommer! :) Sascha ska kanske vara med oss och sovs hos oss. Men nu ska vi fortsätta prata om att jag är gift med Justin Bieber ! Hoppas du inte tar illa upp Sascha eftersom att jag är gift med dig också :O <3

Haha.. jag o min fantasivärld asso (A)<3 ojj shit nu fick jag sms så nu måste jag gå o kolla.... Tillbaka! :D De va från Elias så nu ska jag svara honom<3 ha de bäääst ;*

så snygg fru man har da.. ;*<3


Kommentarer
Postat av: Saften ;)

Du är den snyggaste av oss två! ;)<3

2012-02-18 @ 22:46:45
URL: http://Fluffigagodisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0