Att färga håret.. <3

Det bästa som finns måste ju ba vara att färga håret haha? Asså att välja färg.. att sitta o vänta.. att se resultatet och sen att kunna älska sitt hår o inte kunna slita blicken från spegeln! ;) okej, alla tjejer som har färgat håret förstår vad jag menar? eller ja, killar me för den delen fast jag tror inte att så många killar läser min blogg hehe.. ? Men fan asså vad beroendeframkallande det är!! Som nu, jag har färgat 3-4 gånger, tonat 2 gånger och slingat ca 5 gånger och JAG KAN INTE SLUTA!! nu har jag ju mörkare än min vanliga färg, så sen när utväxten kommer fram kommer de bli skit fult haha. Om det inte smälter ihop på nåt snyggt sätt men de tror jag inte..

Som nu, jag älskar mitt hår nu (då jag färgade idag) men om några månader kommer jag tröttna, tycka att det är skitfult och hata mitt hår igen och då äre bara att färga om på nytt! ;) Haha.. Samma sak som med Iphones, har man testat en gång, är man fast. Som jag har en Iphone 4S nu, aaaldrig att jag kommer kunna  gå tillbaka till "vanliga" mobiler? Efter denna blire ännu en Iphone fast den senaste modellen som finns då! :D

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SÅ SNYGGT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0