Bilder på Nico! <3

Hejhej alla! :) Just nu mår jag sådär.. egentligen inte bra alls. Utan mina vänner skulle jag aldrig ha klarat dethär! Som idag var jag typ as nere pga en grej, men sen ropa Wilde på mig så jag satt med henne och Elias på typ alla lektioner, blev inte så mycket jobb men aja ;) Sen blev jag "sur" på dom för dom kalla mig för fjortis! Det var Elias som börja :( Det sluta med att dom båda sa förlåt haha.. Idag så gick jag och Nicole därifrån typ sista lektionen. Alla behöver inte veta vart vi gick, Elias, Sascha och Emelie vet.. Det räcker! :) På torsdag ska jag följa me Nicole hem efter skolan, ska sova hos henne då oxå hihi :D
Ja.. Jag har inte så mycket mer att berätta.. Hade lite suddkrig idag me Elias men de är ju inget nytt.. Eller jag kasta sudd o han kasta fucking korkbitar från en kork från en vinflaska som han hitta i nåt random skåp ? :S
Nicole blev typ "kär" i min kamera på min Iphone så hon fota sejj själv as mycket, här är några av bilderna som hon tog idag! Så jävla sööööööööt hon är <3
Kort hår hon har va? ;)
Denhär tog jag på henne idag när vi hade slutat :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0