Bokstavligt

Jag fick en kommentar förut om att man aldrig ska säga "jag gör inget" för att man alltid gör nåt? aa då ska vi se om de blir så trevligt att läsa detta...............
Hejhej! Just nu andas jag, jag kollar, jag blinkar, jag kollar på vampire diaries, jag smsar me elias, jag bloggar, jag är inne på facebook, jag pratar med mamma.... Haha, seriöst hur drygt vore de inte om man skrev exakt ALLT man gör? åh juste, sen tänker jag ju också! men de gör man väl alltid? :3
random bild på mitt hår på julafton. jag ska inte ta åt mig äran för den fina flätan, de va faktiskt min kusin amanda som gjorde den :)


Kommentarer
Postat av: fgfawd

Jag har hört att du är darins kusin, sällan de är sant

2012-02-07 @ 13:53:49
Postat av: Amanda

Men den "fina" flätan blev finare på dig :)

2012-02-07 @ 20:47:39
URL: http://www.mandasaade.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0