detta är en rubrik

Shosho! Vi skutae ca 1 timme tidigare, sköntskönt! Men de blev lite problem för dom som åker buss hem, dom fick vänta på bussen i 1 timme o 10 minuter så Nicole följde me mig hem för att slippa de. Men hon gick hem för en liten stund sen. Dagen har vart rätt chill! Svenska och Engelska lektionerna är dom som brukar gå trögast men idag gick de fort! :D Jag, Sascha, Elin, Cilla och Elias va inte me på idrotten idag så vi skulle ta en promenad till bibblan som ligger i stan och för att bevisa för läraren att vi vart där skulle vi hämta "månadens dikt", det är en grej som byts ut där varje måndad. Vi tjejer stod först utanför skolan och prata lite, då märkte vi att Elias började gå mot bibblan så då bad vi han hämta en såndär dikt till oss också (onödigt att alla går dit ju), så vi la oss på marken bakom idrottshallarna o sola! :D Men när Elias kom tillbaka sa han att de va stängt så de va ju onödigt haha. Vi satt där o pratade lite vi 5, sen gick vi in till arbetslaget.. Där gjorde vi inte så mycke, satt mest o chilla. Sascha tog min mobbe o messa till Liam och Emilio -.- Haha jag fattade att hon inte spelade som hon sa att hon skulle när Elias och Elin kollade på min mobil och skrattade.. Jag vet, no-life vänner! (A)<3

Snart ska jag ut o möta Emmy, vi ska upp till musikskolan. Ska träffa min sångpedagog, wihiii! de va feeeett länge sen.. Men vi får se om jag kan sjunga för jag va ju sjuk hela sportlovet och jag har fortfarande skit ont i halsen :( Men hoppas! :love:

Försökte blogga flera gånger från mobilen när vi hade bild, men interneten funka tydligen inte i bildsalen så de gick inte!! :( Sorry about that..



Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kul att du är med och tävlar, lycka till!

allt bra med dig annars då ? :D

2012-02-29 @ 19:08:32
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0