Elias o Sascha = Spammare!

Hejj.. Haha, jag vakna för en stund sen.. Usch vilket sätt o bli väckt på! Sascha sov hos mejj somsagt. Hon tyckte att det var tråkigt att vara uppe själv för hon vaknade innan mig, sen såg hon att min mobil låg tätt in till mitt öra så hon bad Elias att spamma mig med sms så att jag skulle vakna.. Han skickade 23 fucking sms!! Haha, jag typ vaknade på en gång o då börja Sascha as garva :(
Kolla..

OCH JA, först hette han Elias Den Bästa <3 för att han själv ville de, men sen ändra ja till potatisgratäng, normalt.. jag vet! :D Visar lite sms från igår också, ba för att jag har tråkigt....

Jag är GRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN

Hjärtspam!!!!
nm



xc


Och Imorse...




Kommentarer
Postat av: anonym

Oooooh, han är kär i dig!!!!!

2012-02-04 @ 17:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0