facebook grej

Sandra: En snäll, fin och sjukt underbar tjej som jag älskar! <3
Julia: En jätte snäll o fin tjej, love u :D<3
Mathilda: Snäll, fin, älskad och sjuukt saknad! <3
Emelie S: En as fin och snäll tjej som går i min skola <3
Rahel: En jätte snäll och fin tjej, Saknar dig! <3
Therese F: Min kompis mamma hehe, snäll o rolig!
Carro: Snäll, fin och saknad! <3
Maria L: Snäll o fin :)<3
Emellie L: Jätte super duper snäll och fin! <3
Teolinda: Snäll, fin och sjukt saknad! <3 Saknar tiderna på jazzdansen.. <3
Alice H: Känner inte så jätte bra men jätte snäll o fin! <3 Saknar kvällen på Hummelsta gården ;)
Elias: Min underbara bestiiiiiiiis<3
Isa: Snäll, fin o underbar! <3
Amanda: Världens bästa kööösiin<3
Amanda E: Känner inte dej så bra, men du verkar va snäll :)
Hamodi H: Kännerej inte så superbra men du är snäll!
Ebba E: Har träffat dig typ 1 gång, du är sjukt fin o verkar snäll! :)<3
Emelie K: Snäll, älskad o saknad!<3
Anisa: Min kniiiiiisa! ;*<3
Ronja: Känner inte dig så bra, men du är jätte fin o snäll <3
Ebba B: Snäll o fin!<3
Tanya: Storasyster.. <3
Jossan: Fin o jätte snäll! <3 VILL LÄRA KÄNNA BÄTTRE! <3
Denise J: Sjuuuuukt snäll och fin! <3 love u ;*
Amalia: Aw! Typ världens sötaste o super fin <3
Emelie B: Jätte snäll och fin! <3
Samuel L: Känner inte dig, men jätte söt o säkert snäll ;)<3

Kommentarer
Postat av: Isa

aw tack desamma:)<3

2012-02-24 @ 08:55:40
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0