Färga håret idag <3

Halojsan! :) Har nyss diskat o lite sånt "skoj".. Snart blire att åka hem till bästa Tessi för att färga håret! <3 Det är min frisööör för er som inte visste det.. men hon är även min sysslings sambo och hon har salongen stängd idag men jag ville så gärna passa på att färga nu när jag är i Stockholm så hon sa att jag kunde komma till henne och göra det! :') Hon har dock inte sin frisör sax hemma, den ligger på salongen så därför får ja ta klippningen nån annan gång, men hon hade färg hemma så de är ju awsome

Jag vet inte exakt vilken färg jag ska ha.. men nån brun nyans iaf! Sist hade jag ca 3 olika färger blandade, bunt rött och lila. Kanske ska ha de igen ? ;) Manda ska också färga håret hos Tessi idag! :D Men nu ska jag läsa Linns blogg.. ja, sen får vi se ;*<3


varje dag i skolan...


Kommentarer
Postat av: L I N N

Tack hörru!<3

Du kan hitta de på bloggdesign.nu där finns de högst upp då får du välja vilken sort av smiley också :)

2012-02-23 @ 13:36:50
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0