Friday

Hallojj! :3 Idag har det vart en bra dag faktiskt! Är ba så sjukt glad över alla underbara vänner jag har som verkligen finns där för mejj när jag behöver någon! :') Halva klassen va o träffade kuratorn idag.. Vi pratade mest om att det krig i klassen just nu hehe.. Jag kan berätta lite kort om det i bloggen.. Det började med att Nicole bråkade med "E" (vill inte nämna namn), Sen började jag också bråka med "E" över typ samma sak.. och nu har det verkligen sprids i hela skolan, somsagt.. Rykten i västerledsskolan asså! Så nu är det som ett riktigt krig med 2 lag.. Alla går runt o ba "Ne men jag är på Narins (min) sida" eller "Neeej, Narin är fett taskig jag är på E:s sida!!". Ja, det är sjukt jobbigt eftersom att hon tidigare har vart en av mina bästa vänner.. Men det som får mig att orka med allt detta är ju då mina underbara vänner som alltid finns på min sida, oavsett vad!
Aja, tillbaka till lite annat.. Vi slutade 14.10 idag men jag stannade kvar ett tag på skolgården, stod o prata me Nicole o Jackie :) Nicole är en underbar tjej i min klass och Jackie är hennes storebror som går i sjuan!
Nääjmen nu ska ja fortsätta chatta me Sascha o Jassy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0