ge mig sommar

fyfan vad jag saknar sommaaar!! :'( det är så långt kvar känns det som.. haha jag har redan börjar planera mitt sommarlov! :D haha nejmen, de ända ja vet är att ja kommer va mycke i stockholm som jag är på alla lov ;) haha palla vara i enköping lixom.. men hur mycket jag än hatar denhär staden så skulle jag aldrig kunna tänka mig att flytta! inte nu iaf, det finns för många underbara här! personer som jag inte kan tänka mig ett liv utan.. ♥ Ett minne från i somras som jag måste göra om denhär sommaren va när jag och amanda åkte iväg med vår syssling och hans kompisar till en strand typ 10 på kvällen o badade! :') Haha vi hade vattenkrig då, jag och amanda mot sysslingen o 2 av hans kompisar.. Ganska orättvist, vi är 2 "små tjejer" medans dom är tre 20 åriga killar haha.

2 bilder från somras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0