hårfärg?

Sitter o gör inget.. har precis ändrat den lilla texten under bloggnamnet på headern.. Ska snart byta om o så. Blir att gå upp tidigt imorgon för jag pallar inte platta håret nu så jag får göra det imorgon istället. (och nej, jag låter ALDRIG mitt hår vara helt naturligt). Usch de är fett fult, hatar mitt hår :( men jag ska snart klippa o färga, Längtar! Men jag har ingen aning om vilken färg haha.. jag har tröttnat på rött nu, det är de jag har färgat dom 2 sista gångerna. Kanske ska köra på typ mörkbrunt? fast inte för mörkt. Nejmen nu måste ja gå! har fått ett sms också såg ja nyss som ja måste svara på. <3 Pusshejjjj!!
Känslan att sakna att kunna må bra. Jag vill inte älska dig, Jag vill bara glömma dig!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0