Hemmaa igen

Jag har typ 15 läsare mindre idag än igår, KATASTROOOOOOOOOF! haha nejmen.. :P Jag har precis kommit hem från Sascha. Egentligen skulle hon bara visa mig en grej men de sluta me att jag "fastnade" där! ;) fredag imorgon, trevligt. Jag ska inte göra något specieeeeeeeeeeeeellt typ.. Tråkig helg! :'( om jag inte ska va med nån kompis?<3 Kanske ska vara med Saftiiisen hihi. Nästa helg (den 25) ska jag, Ida o Nicole åka o shoooppa!!! Antagligen i Västerås ;D åh, längtar ♥ Jag har ju ett par tusen lappar också så de är ju bra! Jag fick så jävla mycket pengar under julen och min födelsedag och de ända jag har köpt är typ ett skal till mobben, hårsrpay (tar alltid slut så jävla fort) och lite sånt ;)

Nu ska jag sluta tråka ut er me massa onödigt skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0