i¨hdpdj9g

Jag har ångest för att jag har uppdaterat såå sjukt dåligt idag men jag mår verkligen skit! Jag gick upp vid 7 imorse för att jag tänkte gå till skolan, men när jag gick upp från sängen höll jag på o ramla/svimma för att jag va så jävla yr! Jag gick och la mig direkt igen.. sen typ somnade jag men jag vakna typ tusen gånger av att jag hade så ont i huvudet så jag försökte gå upp vid 11 men de gick inte för jag va fortfarande så jävla yr :( Jag mår as illa också hela tiden så jag har inte ätit något alls idag. Asså jag kan knappt öppna ögonen för då känns de som att hela rummet snurrar haha.. ahh jävla bajs, jag som skulle sova hos Nicole imorgon? -.- Haha jag blir sjukt flummig av att bara ligga i sängen.. Det har nog Isa, Amanda och Elias märkt ;) Jag har psykat dom med konstiga sms, samtal o konversationer på msn hihi :3 Neeej nu ska jag fortsääääätta spamma Elias me konstiga sms! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0