jag har tröttnat nu

Jag förstår mig inte på vissa personer som tror att dom kan säga förlåt och sen så förväntar dom sig att allt är bra igen? Jag är trött på dig, jag orkar fan inte mer! Orden du sa till mig idag.. Fyfan asså, jag vill bara kräkas över ditt fuckade beteende. Jag vill verkligen hata dig för det du har gjort men asså det går inte. Det värsta är nog att du vet hur mycket du betyder för mig, och jag är ju inget för dig så därför utnyttjar du det SOM FAN. Men du kan behålla dina jävla problem för dig själv och jag hoppas verkligen att du blir forever alone för jag dör hellre än att hjälpa dig mer. Du kan seriöst bara ta o dra åt helvette.

Hur fan kunde jag tro att du är den bästa i mitt liv ? jag ångrar allt jag har gjort för dig för du har inte förtjänat ett skit.


Kommentarer
Postat av: Elin

Asså, seriöst!! det här är inte mitt fel, det var fuckning Linnea som visade er för hon VISSTE att vi var kompisar... Och du kan räkna ut vad hon vill. Förlåt, men jag orkar inte med det här FUCKNING livet längre, VISST, jag kan fara åt helvete om du vill, men jag redan är i helvetet... Det kan inte bli värre. Seriöst, du har aldrig gillat Linnea så, och ni har inte med det här och göra heller! Jag, kan säga.. Att jag dör för att VI bråkar hela fucking tiden, och när jag TYDLIGEN har förlorat dig finns det ingen mening att finnas.

2012-02-15 @ 17:33:40
URL: http://anotherside.bloggplatsen.se
Postat av: Isa

så vacker bild<3:)



usch sånt där är jobbigt:( men de kommer lösa sig ska du se :) du är en stark tjej narin<3

2012-02-15 @ 17:53:25
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0