Jag saknar min lillasyster :(

Tjjohejsan! Precis duschat, sååå bra o veta eller hur? haha nejmen märks de att jag har sjukt tråkigt? Ska typ städa rummet snart.. Eller ne, de pallar jag inte me. Herregud mitt rum är helt kaoos :S har inte städat på ett par miljoner veckor. Haha Sascha sov hos mig för typ en vecka sen o jag har fortfarande inte tagit undan madrassen o de ? Sen ligger de kläder öööverallt.. ni vet hur det är när man är stressad på morgonen så provar man miljoner med plagg innan man hittar nåt man duger o sen ba hinner man inte lägga tillbaka allt och när man kommer hem så är det sista man har lust med att göra är att vika kläder o lägga tbx i garderoben -.-'
Men nu måste jag typ byta om och sånt tråkigt skit. OH SHIT DET ÄR FREDAG IMORGON, jag har inte gjort matteläxan höhö.. Inget nytt? :P Aja, fixar de imorgon på nån rast innan matte lektionen ;) I'm so smart, i know!
Åh, Saknar dig sjukt mycket Prosha! Det är en plåga att träffa sin lillasyster såhär fucking sällan! :'(

hj
Du är så jävla sööööööt älskling! :) Alla säger att jag är jätte lik
pappa, och jag ser verkligen på dejj att du är en kopia av pappa! <3

Kommentarer
Postat av: Saften! ;)

Söta! <3 ;*

2012-02-02 @ 22:57:15
URL: http://fluffigagodisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0