Ligger ;)

Just nu ligger jag i sängen.. Haha shit vad misstolkande de lät! (jag kommer från Enköping, så jag skrattar åt allt och måste säga ordet misstolk till allt andra gör eller säger).. ;) har precis tvättat bort sminket. Tog hundra år för kajalen fick för sig att inte vilja gå bort.. -.-' jag är helt klarvaken! Shit mitt dygn har blivit helt fucked up, jag åt middag för ca 2 timmar sen, 1 på natten lixom?!

Va ute med Bobbo lite också. Asså igår när jag och Amanda va ute med honom, omg... Vi hörde några busvissla, då vände jag mig om och där stod 3-4 killar på rad och kolla på oss. Dom va fett mycke äldre än oss! Sen märkte vi att dom börja följa efter oss, skit länge haha! Samma sak ikväll när jag va ute, fast då va de 1 kille som följde efter mig i typ 10 min haha. Sen börja han ropa på mig, då öka jag takten men då typ sprang han efter mig så de va som att han jaga mig?

haha men nu ska jag försöka sova! eller fortsätta smsa me Elias, min bästiis!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0