Lördag bror

Hejj! :love: Bloggade imorse från mobilen men de publicerades inte? Irriterande! Jag somna vid 3, halv 4 igår och vakna vid 11 av att Bobbo stod utanför mitt rum och ville komma in haha, sötnos. Jag gick upp, åt, bytte om, sminkade mig.. Sen kom Sascha, efter nån timme åkte vi till Godisgallerian och köpte godis för typ 200 kr? (A)<3 Haha. Sen gick Sascha hem och då kollade vi på filmen " Kronjuvelerna ".. Jag har sett den en gång förut, hos Amanda. Då började jag gråta så jag trodde inte att jag skulle göra det nu, andra gången lixom men det gjorde jag konstigt nog! :( De värsta med det var väl att min mascara kleta ut sig.. -.- Usch på sånt!

image description
image description
Lilla Bobbo i bakgrunden! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0