Mörktbrunt

Hejsaan! Skulle ha färgat håret idag men de blev idag istället! ;) Blev typ nyss klar med att föna håret. Det är mörkbruunt wihoo! Men sist jag färgade så färgade jag ju rött, så det är fortfarande lite rött kvar. Färgen hette " Matt Kastanj ".. Just nu sitter jag och dunkar låten Äckligt, passar på medans sysslingen jobbar och Tessi duschar för dom båda verkligen hatar den! :O Fattar inte hur dom ens kan tycka så haha.. Bobbo ligger bredvid mig o sussar så sött! ^^ Vet inte om jag ska åka hem idag eller imorgon, vi får se.. spelar inte så stor roll för mig.

Föressten, de är typ vår ute! :D Jag va ute med Bobbo senast imorse runt 10 o de va inte ett dugg kallt? Det är sol hela tiden och typ ingen snö kvar.. Äntligen!! De va nån som undra om Bobbo är min hund och nej det är han inte. Det är min sysslings och hans sambos hund. Dom har frågat oss flera gånger om vi vill ta honom då dom har ganska fullt upp men han klarar inte av att vara ensam hemma och jag går ju i skolan och mamm jobbar så det går tyvärr inte :( Men istället försöker jag ha honom så mycket som möjligt på helger och lov, eller så åker jag hit hem till dom och tar hand om honom. Så man kan kalla de för "delägare".. 

Men nu måste jag sminka mig och sen gå ut med Bobbo igen! pussheeeej

och ja, bilder på håret kommer sen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0