Nobody Knows

Asså jag har egentligen ingen lust alls att blogga just nu. Kom hem nyss typ.. gör inget speciellt. Va hos Sascha en stund efter skolan.. Jag har typ fett ont i magen för att jag skrattade så mycke idag.. :O Den ena grejen kan jag inte berätta tyväär, de är bara Nicole och Wilde som vet ;) men sen skratta jag också över att Wilde skulle göra alla hjärtans dag kort idag.. hon skrev typ en dikt på spanska. Jag blev feeeeeeeeett nyfiken o ville veta till vem men hon vägrade säga -.- Hon ba, det är en person i klassen som du har kännt väääldigt länge! Då trodde jag att de va Elias eller Habil eftersom att jag har känt dom från lekis haha.. ;) En timme senare hittade jag kortet i mitt skåp.. <3 Så jävla gulligt! :D asså jag fick typ damp när hon inte berätta för hon sa bara: nej men du får se.. haha. Så hon skrev på baksidan "HAHA, där blev du allt lurad! ÄLSKAR DEJ" ;P

Nejmen nu ska jag fortsätta nörda min spellista på Spotify <3 Föressten,  har ni hört Darins nya singel Nobody Knows? Så grym kusse man har ;)


Kommentarer
Postat av: emmy

jaaaa, du börjar gilla darins låtar nu, vad bra. hahaha, nej jag bara skoja, kram emmy

2012-02-16 @ 16:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0