om 13 dagar!!

Hejhej! Klockan är snart halv 1, vi kom hem nyss. Det är ju inte så sent så jag är trött än.. Vet ni, om 13 dagar fyller Justin Bieber 18 år! Han föddes den 1 Mars år 1994 klockan 18:59! :') Självklart ska jag fira honom! Jag och mamma pratade om de idag faktiskt. Jag ska baka/köpa en tårta, inreda lägenheten lite o sen bjuda hem beliebers! Jag ba: mamma du är ingen belieber så du får faktiskt inte vara hemma då! Men hmm.. vad ska vi göra me syrran da? :O haha nejmen shiit vad jag längtar! Men jag undrar vilka jag ska bjuda.. Mer än hälften av mina vänner är Justin haters! :'( Det är delvis därför vi bråkar så mycket hehehe..

och nejj alla söta jag är inte *överdriven* ! Det klart att man vill fira sin mans födelsedag lixom ? ;O<3

Kommentarer
Postat av: Isa

aw tycker de där låter jätte gulligt:D

hoppas de blir en lyckad fest :)

bry dig inte om haters dom är bara MOBBADE :D

2012-02-18 @ 00:32:48
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: anonym

du läste säker på wikipedia typ 1 minut innan du skrev vilken tid han föddes för ofta man vet de?

2012-02-18 @ 00:32:53
Postat av: jghjb nm-lk

hahahah vadå gift med honom? är du sjuk eller?

2012-02-18 @ 00:33:12
Postat av: Sandra!

JAG VILL KOMMA!! :D hahaha xD

jag älskar JB så snälla jag får komma!! :D <3

älskar dejj lilla syster ^^ <3



bloggen som jag visar är min och julias, fast vi har nt bloggat nåt, så det e värdelöst att kolla in våran just nu xD (hejsanallacpbarn.bloggplatsen.se)

2012-02-18 @ 22:56:13
URL: http://hejsanallacpbarn.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra!

NArin, jag vill komma!! <3 hahah xD <3 jag älskar JB, så jag borde få komma!? :P

älskar dejj min lilla syster <3



bloggen (hejsanallacpbarn) som visas här nere, är min och julias och vi har nt bloggat nåt så det är värdelöst att kolla in den nu xD

2012-02-18 @ 22:58:32
URL: http://hejsanallacpbarn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0