rhjkwdl

blablabla.. jag är sjukt irriterad just nu! på flera personer :( som nicole sa: TAGGA DAGMAR! haha.. ja asså alla som går i min skola fattar vad jag menar.. Längtar tills imorgon då vi har Ensemble som första lektion för oss i musikprofil <3 Vi ska nog fortsätta träna på It girl, vi ska ju uppträda med den på skolkonserten som är innan påsk! Hittils har vi dansare tränat själva i ett rum men imorgon ska vi sätta ihop allt så de låter bra me Nicole som sjunger o Elias som spelar trummor! ;D

nejmen nu ska jag vara social mot sascha som sitter bredvid mej! <3 :)


för er som har mitt nummer (DE NYA, JAG ANVÄNDER INTE DE GAMLA LÄNGRE) smsa mig inte just nu.. heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0