Saft!

Imorgon kommer min Saft till skolan!!! (Sascha). Hihi äntligen har hon blivit fri från den dumma förkyldningen! :) Just nu gör jag inget, är med sascha, smsar Manda o Elias samtidigt som jag chattar med Jossan på facebook! <3 Jag är verkligen taggat inför skoldagen imorgon haha.. Äntligen har jag några underbara personer på min sida som kan hjälpa mig och stå upp för mig själv, för det brukar annars alltid jag som får ta skiten men nu blire ändring på det! ;) Åhhh vad jag längtar till alla raster, mwohahah!
Men nu ska jag chilla lite till o sen ska ja hoppa in i duschen, as intressant.. Jag vet :D

Kommentarer
Postat av: Saften! ;)

Haha jag dödade förkyldningen >:D

Ja längtar oxå <3

2012-02-02 @ 21:20:21
URL: http://fluffigagodisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0