Snart hem! :)

Nuu bloggar jag från mormors data! Vi ska gå till oss närsomhelst. 4-5 pers + Bobbo ska sova hos inatt haha ;) Tanyas kompis Therese, mammas vännina Linnea, Tessi, Hejza (min syssling).. Ska bli skoj! Imorgon ska jag vara me Sascha (om hon vill), vi brukar vara tillsamans exakt varje dag, dygnet runt men nu har vi inte setts på EN HEL VECKA!! :( Saknar henne sjukt mycket.. :love: Apropå Sascha, du sitter säkert och nördar sims just nu men jag blir galen om du inte svarar på sms snart!! Okej nu hörde jag Bobbo gnälla.. han står säkert utan för dörren och vill ut, eller utanför kylskåpet och tigger mat.. Han är alltid hungrig haha.

Bild på mig, Emelie, Sascha och Amanda! :love:

Kommentarer
Postat av: Saften, Lollos Fru<3

Haha du känner mejj ;) Ja saknar dejj sjuuuuukt mkt!<33333

2012-02-24 @ 23:18:40
URL: http://fluffigagodisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0