snart sova trorja

Sascha och Maja kom till mig ikväll, helt oväntat <3 Maja har åkt hem men Sascha sover kvar :) asså hon har tagit över hela min säng -.- hon har redan somnat.. så jag har tagit över hennes mobil! mwohahah.. just nu smsar ja lite med elias, både från min mobbe och från hennes ;) hoppas att du inte läser detta elias för då blire ju inte lika kul lixom haha :O imorgon så tror jag att mina kusiner ska komma.. men de blir ju typ på eftermiddagen. kanske ska dra o kolla på handbollsmatch som börjar vid 10 :D sjukt tidigt, vet.. haha. De är Elias lag som spelar, de va han som fråga om ja skulle dit o kolla :) ska fråga sascha imorgon om hon ska me.. men nu ska jag försöka få upp henne.. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Äjin.. ♥

Asså.. Trevligt dåra..

2012-02-11 @ 09:54:03
URL: http://anotherside.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0