Stockholm igen!

Är hos mormor just nu! Ni borde typ hata när jag är här för mottagningen här är sääääääämst så det går inte att använda nå internet alls via mobilen :( Bloggar från deras data just nu. Jag tror att jag har glömt min laddare till datan HOS AMANDA! katastrof.. Hon är inte ens hemma nu, hon är i NOOOOOORRLAND så jag kan ju inte åka dit och hämta den direkt.. Aja, får låna mormors laddare då o då, för hon har också Dell.

Haha om ett par timmar ska jag åka till Stockholm! ;) Ja jag vet, jag har vart där hela veckan.. från söndag till fredag (kom hem igår) och nu ska jag åka dit igen! Ska vara hos Tessi o dom.. För dom kom ju också till oss igår, dom ska åka hem om några timmar då ska jag följa med dom! Men vi har ju skola på måndag så jag ska åka hem igen imorgon kväll. Blir lite avbokade planer, skulle ha vart med Sandra imorgon men kan vi ta de på typ måndag? <3

Jag har sjukt tråkigt just nu så nu ska jag leka lite me data camen! (A)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0