Svar på kommentar!

Haha.. du är säkert nån som går i min skola, men jo. Du har hört rätt.. varför skulle jag ens ljuga om en sån sak? Jag vet att det finns hundratals men tjejer (killar bryr sig inte på samma sätt) som inte tror på mig, men okej.. tråkigt för dom? jag förlorar ju inget på det. för er som bara tycker att det är intressant så är hans mamma min faster, och min pappa är hans morbror. Så hans mamma och min pappa är syskon. Ni kan ju fråga min syster eller nåt för hon  är också kusin med han, här är hennes blogg: http://tani.bloggplatsen.se/ :) Det är många av mina vänner som inte tror mig för att dom har tjatat på att få träffa honom, och att jag ska fixa det.. men asså det är inte världens lättaste att fixa så typ alla tjejer i skolan får  träffa honom? Jag fixade iaf så att min kusin Amanda fick träffa honom, hon är min kusin på mammas sida så hon och darin är INTE kusiner.
Bild på mig och Darin som små........
SSök på "Darins Kusin" på google så ska ni få se! ;)

Kommentarer
Postat av: Elias Akpinar

Killen/tjejen.. Hon är darins kusin och jag går i samma klass

som henne så jag tror faktiskt inte häller att hon skulle ljuga.

2012-02-07 @ 14:58:16
Postat av: Isa

MEN OMG PALLA:O

Ofta du och Tanya liksom skulle ljuga om en sån sak att ni är darins kusin :s Jag tror på er iaf med tanke på bilder från när ni var små och sen bilden på han å amanda sen finns de ju lite likheter också :)

Ni har fått den turen att vara kusin med en kändis. Så skit i vad dom andra säger dom är bara avundsjuka Narin

2012-02-07 @ 18:41:44
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0