Kompisar :) <3

Hejhej alla! :3 Idag försökte jag blogga från min Iphone men jag hade inte riktigt tid då att kolla upp exakt hur man gör o så för jag hade lektion då hehe.. men nu har jag laddat ner blogg.se appen till min mobil så jag superlovar att det kommer bli mycket blogg under dagen fast jag inte är hemma så don't worry! ;) Just nu är jag hemma hos min kompis Elin. Det är en kompis från klassen, en av mina bästa vänner! Jag kan inte hennes data riktigt men jag har gjort en video som jag ska lägga upp ikväll när jag kommer hem.. De kommer även några bilder då! Nu hade jag tänkt berätta om några av mina vänner som ni kommer få läsa mycket om i bloggen!

Sascha - Sascha är min ängel, min tvilling, min syster, min bästa vän! Hon går i min klass.. För ett år sen var vi fiender och hatade varandra! Men sen började vi i samma klass och fick skåp bredvid varandra, då lärde jag känna henne o då förstod jag hur underbar hon verkligen är! :) Älskar dig Sascha! <3

Elin - Jag har inte känt dig länge alls, mindre än ett år! Men det har räckt för att förstå vem du är.. Vi har redan gått igenom sjukt mycket tillsamans.. Ja, det blir mycke missförstånd o tjafs men vi reder alltid ut det och de visar ju bara att vi verkligen inte kan leva utan varandra! Älskar dääj Äjin ;*

Elias - Haha :D Vi har gått i samma klass i typ 7 år nu, sjukt länge haha! Det är typ under dom senaste 2 åren som har blivit så bra vänner! Jag har sjukt kul med dejj, vi typ retar alltid varann.. Så jäkla kul! Du är även en sjuukt bra vän som alltid finns där om jag behöver nåt o jag finns alltid där för dig om du behöver nåt! Love ya<3

Wilde - Hahaha, jag börjar skratta bara jag skriver ditt namn! Du är den roligaste som finns på denna jordklot, utan att tveka.. börjar ju fan as garva av att bara kolla på dig! Jag älskar din personlighet, du är så tuff o stark lixom! Sen så är du en sjukt bra vän oxå.. Åh, juste! Glömde skriva, Vi har känt varann i typ 5 år! :') <3 Älskar dajjjee!

Mille - Du är ba föööööööööör snäll hihi! Du är så söt o oskyldig men samtidigt så coolt haha :3  Jag har känt dejj  i ca 4 underbara år! Älskar daj min söötaste Mille <333 Klassens underbara! ;*

Jag har så sjukt många vänner haha, Jag har ju Simone, Emelie, Isa, Deztiny osvosv.. Men jag hinner inte blogga mer för jag måste gå nu :( Bloggar mer hemma! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Isa

Du är också min vän Narin :D<3

2012-02-01 @ 18:48:52
URL: http://isajohansson.blogg.se/
Postat av: Saften! ;)

Awwe! <3 Älskar dejj me tvilling! <33

2012-02-01 @ 19:14:44
URL: http://fluffigagodisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0