RIP Whitney Houston <3

Hejhej. Förlåt för den kassa uppdateringen men jag hade ingen blogglust igår :( och dedär random inlägget igår va faktiskt en såkallad "blogg rape" av Saften.. Ska aldrig mer glömma logga ut haha!! Asså hon facerapar mig på facebook heeela tiden -.-' Jag är inne på facebook på min mobil hela tiden, jag loggar aldrig ut därifrån för det är så jobbigt att logga in och ut där så imorse när jag låg o sov så tog hon den och facerapade mig och skrev att jag älskar Elias o massa sånt.. sen tog hon min mobil o skrev: Jag älskar dig <33333 till Elias -.- Haha skaffa ett liv gumman ;) Annars har jag inte gjort mycket idag. Städat o sånt skit hehe.. Men nu ska jag spela sims me julia.. Kul hehe. Or not.
Föressten, Whitney Houston är död :'( Så gåre om man väljer knarket före livet. Reast in peace! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0