Alla <3 Dag

Hey! :) Alla hjärtans dag idag, bryr mig inte så mycket om det faktiskt. Dagen har var rätt bra förutom att vi hade matte prov och för att jag bråkar me 2 personer så ingen dag kommer vara bra till den dagen jag blir sams me dom..(speciellt en av dom, den andra orkar jag inte bry mig om längre).. men de lär väl inte hända på ett tag :/</3 Jaja, tillbaka till lite annat.. på musiken höll jag, Wilde, Dezz, Emmy, Elin o Mille på med en dans till en konsert som vi ska ha snart i skolan! :D Vi ska ha låten It Girl. Nicole ska sjunga, Elias ska spela trummor, några ska spela piano och vi ska dansa! Längtar men ändå inte höhö..


På fredag tror jag att jag, Nicole och Ida ska åka o shoppa! Fett kul ;) Det är inte Ida i min klass, utan en annan tjej som inte går i min skola. Längtar <3 o det är bara denna vecka kvar, sen äre SPORTLOOOOOV!! (slapplov). Jag ska va hos pappa, kanske hemma några dagar.. En av våra mentorer som även är vår mattelärare är bortrest så vi har vikarie :'( Hon heter Monica o är SKIT sträng.. :O asså idag på matten va vi i halvklass, Elias och Habil sa att dom skulle gå på toa o sånt, dom va borta i typ 20 min o hon brydde sig inte haha? asså alla lärare är skit stränga mot tjejerna men killarna får göra typ exakt vad dom vill haha, fett störande..

Bilder från idag.. Ni kanske har märkt att Nicole är kär i att ta bilder på sig själv med min iphone? sen fota jag henne lite på syslöjden också!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0