Förvirrande dag!

Hej! Asså jag vet inte hur jag ska beskriva denhär dagen.. den har vart sjukt förrvirande! Imorse var allt bara skit typ, men sen blev det bättre o bättre när jag fick umgås lite med mina underbara vänner. Sen blev allt skit igen typ, när jag bråkade med en kompis. Men sen hände det en grej som verkligen bevisa för mig att allt har en mening! Jag bråkade med Elin, men jag tänker inte berätta vad vi bråkade om, det behöver ju inte alla få reda på? Men om jag inte hade gjort det så skulle inte en annan grej hända.. Åh vad komplicerat detta låter för er som inte vet vad jag menar haha :O Men man kan säga att mitt livs största önskan gick i uppfyllelse idag, heeeeeeelt sjukt jag vet! Jag väljer att Inte berätta om det i bloggen just nu, men vem vet.. Kanske i framtiden? ;)
Okej, jag kan berätta lite kort da! En tjej som jag var typ bästavän med för ca 5 år sen.. Sen började vi bråka och sen dess har jag trott att hon verkligen hata mig! Men jag själv har Alltid velat bli vän med henne igen.. och idag hände det typ hihi! :) Tack Wilde! Du förstår inte hur mycke de betyder för mig.. Det var tack vare dig som jag och hon börja prata igen! <3

Ja.. Jag har precis pratat med underbara Nicole i tele, vi pratade i ca 2 timmar haha! Men hon har vart sjuk så jag har inte träffat henne på typ 2 veckor så vi hade verkligen mycket att prata om! Men hon kommer imorgon för hon börjar bli frisk, wihoo :D
Bilder från idag.. :'(
RIP
ghsgd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0