Sjuk som vanligt

Hejhej alla söta! Hur mår ni? Hoppas ni mår bättre än mig iaf! Jag sov jätte dåligt inatt för att jag hade as ont i halsen, vaknade vid 9 tiden och då va de värre.. nu är jag riktigt förkyld :( Hoppas jag blir FRISK (när jag skrev de till elias så krångla min t9 så det blev "fisk" istället för "frisk" och de tyckte han va jätte kul -.-) till måndag, fååår inte missa skolan! hehe okej, inte för att jag bryr mig om själva skolan så mycket men aa ni fattar? ;)

Asså jag har sjuuukt tråkigt så snälla alla som har mitt nummer, smsa ? ;) Påminner igen om att JAG HAR BYTT NUMMER. Jag har inte gett ut mitt nya nummer till alla som hade de förut, vissa har jag glömt och vissa behöver inte ha de.. ;) Men kommentera eller nåt om du hade mit gamla nummer o vill ha de nya?<3

2 bloggar ni ba MÅSTE checka ! ;)

www.finestlight.se/simones

www.mandasaade.bloggplatsen.se

Kommentarer
Postat av: Isa

krya på dig:)<3

hade gärna smsat har slut på gratis:/

visst har jag ditt nya nr<3

2012-02-21 @ 13:37:28
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0