Allt har förändrats

Asså allt i mitt liv har förändrats, Exakt allt! Jag vet inte om det är bra eller dåligt men jag tror att det är bra.. ? Jag har fått "nya" vänner, Men även förlorat gamla. Men det borde jag inte må dåligt för egentligen för det var nog bäst att det blev som det blev. Ibland kan det ta år innan man får reda på hur en person verkligen är och ibland behövs det bara månader. Jag längtar till skolan imorgon. Jag får vara med dom underbara människor som verkligen gör mig glad. Jag blir tacksam mot vänner väldigt lätt.. Som förut när jag bråkade med en tjej (det bråket håller fortfarande på) då "hjälpte" 2 tjejer mig från en annan klass. Jassy och Jossan! Jag kommer lixom aldrig glömma det eftersom att det betydde sjukt mycket. Jag vet inte vilka jag ska kalla för "bästa vänner". Asså, Sascha och Elias självklart! Men tex Wilde och Nicole har ju också funnits för mig.. Jag är rätt nöjd över hur allt är nu. Ja, jag tror att jag har förlorat 2 av mina bästa vänner men so what? Konstigt nog så har jag inte lust att sitta och gråta över det. Jag tänker på dom vänner som jag verkligen har istället. <3
Men allt är som det är och jag kan inte göra något åt det..... För allt har förändrats!
Jag har tröttnat på falska människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0