Lollo o Pandiiz

Du är inte bara min vän, du är även min kusin.. En familjemedlem! Du är den som har följt med mig under hela mitt liv, under alla familjebråk så va du den ända som förstod. Vi har gått igenom så sjuuukt mycket under domhär åren.. Vad som än händer så kommer jag alltid älska dig Amanda! <3 Asså vi har så sjuukt många minnen haha! Tex när vi åkte till Kurdistan för att besöka morfars grav.. Eller i somras när vi va i Västerås i typ 3 veckor! hahah bäästa sommaren, svär! :D <3 (nu helt plötsligt börja ja tänka på när vi åkte till landet i somras och dino fick värsta fästingen, o de va du som tog bort den hahah).... <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aw ! <3 Gulle du.! Vi två mot allt och alla ju :* Ja bästa somaren juu! Mohammed gjorde den så jävla grym ju xP Ja, inte är jag rädd för smååå småå fästingar ( jo, jag har faktiskt livrädd för dem..) <3 Puss älskar dig!

2012-02-09 @ 20:41:03
URL: http://www.mandasaade.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0