Vi har ett liv

Sho alla snyggooon! ;* Okej detta är vad vi gör just nu:

Jag - Bloggar
Amanda - Tar kort på sig själv med min mobil
Sascha - Försöker sno Amandas mobil
Emelie - Sitter tyst o kollar på
Tim - Retar Amanda med att snacka skit om Eric Saade

Liv vi har? :') haha. imorgon kommer moster (amanda o tims mamma), hon ska hämta oss 3 och vi ska åka till Amanda! Jag har ju sportlov nu men amanda har de nästa vecka men jag ska vara där till tisdag :) omg tim satte på sig svarta glasögon utan styrka (sånadär snygga som justin bieber brukar ha) sen går han runt och dansar och säger: i am justin bieber! han är 7 år lixom hahah döör.. nu tog han en låtsasmic och gick fram till mig och sa: Hur känns det att ha en sån stor blogg? haha så jävla söt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0