Wilde!

Sånna vänner som kan förändra tårar till skratt är verkligen värda guld! Wilde du är den som ALLTID får mig att skratta, oavsett hur jag mår! Jag kommer aldrig glömma hur mycket du har gjort för mig.. Jag kommer ihåg första gånger jag träffade dig, det var typ för 5-6 år sen när vi gick på samma dans! Sen gick vi på samma kör oxå. Du kommer alltid vara någon som betyder sjukt mycket för mig!
Jag älskar dig underbara Wilde, Skolans höjdpunkt.. Det är du det! <3
Föressten, Wildes pappa typ gör egen musik och låtar på fritiden plus att han är DJ.. Wilde ha visat mejj låtar på youtube som han har gjort, så grym! :D Här filmade han när söta Wilde dansa när hon va fett liten haha! Verkligen sevärd ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0