At Home

Hemma nu! och jag har äntligen fått min dataladdare som jag glömde i Stockholm förut!! *ÖVERLYCKLIG* :) Nicole kommer hit om ca 30 minuter, ska bli så awsome <3 Nu ska jag göra en ny bakgrund till min data, har haft samma as länge nu.. Ska även försöka hinna med att göra en ny header, annars blir det att göra imorgon!

Nästa vecka ska jag va me Sascha, vet inte vilken dag men nån dag iaf.. De va sjukt länge sen vi va så jag längtar<3 Nu ska jag fortsätta dunka Krossa Alla Fönster, gaash har blivit heeelt beroende av den.. Jag som verkligen hatade den haha! men nu kan jag den utantill :$

En bild på Nicole och Ida! Så sjukt söta tjejer! Älskar er :love: (och nu kanske ni fattar varför jag kallar Nicole för Rapunzel..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0