En bra dag ! :D (eller nästan)

Hejj! Har inte kunnat blogga.. Gick rätt bra på sjukan idag. Jag är tydligen skit allergisk mot pälsdjur (mest katter) och mot gräs hehe.. Fick även astma medicin (inhalator) som jag ska ta 2 ggr per dag :/ Det stör mig inte så jätte mycke egentligen men aja. Dom gjorde stickprov på mig, 8 nålar i armen! :'( haha jag trodde hon skämta först men nejdå.. ! Men när jag va klar gick jag hem och fixade lite sen kom Sacha, Cilla, Sandra, Emelie och Dezz hit för att fira Justins dag! :D Vi åt tårta, godis och flummade haha! Nu är bara Sandra kvar men hon ska snart gå hon me<3 Tycker att jag gjorde de bästa av hans födelsedag förutom sjukhuset då! Imorgon är de fredag (redan?!).. Bobbo ska komma hit och vara här hela helgen och på söndag ska jag åka och shoppa i Erikslund me Nicole o Ida :) ÄR SKIT TAGGAD!! längar som faaan.. de jag absolut behöver är smink och hårspray! Ska kolla om jag hittar nåt snyggt skal till min Iphone också? Fast dom snyggaste finns ju att beställa på nätet ;)

Men nu ska jag fortsätta va social mot syster Sandra! :love:

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Gott med tårta! :)

2012-03-01 @ 22:17:57
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0