fuck haters

Okej! Jag har sagt att jag inte tänker låta NÅGON eller NÅGOT förstöra denhär dagen! Haha jag blir så irriterad på alla omogna haters som alltid ska hålla på.. :S Asså ni haters har verkligen brist på liv.. Såfort en belieber säger något bra om Justin så går ni upp i taket och ska säga emot. Och varför ska ni alltid säga att han är bög?! Han är inte bög, han är förlovad med MIG faktiskt! och även om han skulle vara de så skulle de inte göra mig något för han skulle endå vara samma Jusitn som jag älskar!

Idag gjorde jag en JÄTTE SUPER DUPER FIN tecking där jag skrev överallt "Grattis Justin, Jag älskar dig".. och bara för de så gjorde Wilde och Elias (Wilde gjorde den me Elias hjälpte faktiskt henne) en likadan tecking fast där stod det överallt att han är ful, bög, sjunger fult osvosv så just nu är jag jätte sura på dom faktiskt! NO LIFERS!

Men jag lät inte dom förstöra dagen.. För det kan ingen ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0