Fuck skräckfilmer

Klockan är 02:13 och vi är klarvakna! Vi kollade nyss klart på filmen Paranormal Activity 3.. FYFAN VILKET HELVETE! från början är den inget alls, sen blir den bara värre och värre.. på slutet blundade Nicole så jag kollade själv och precis då kom världens hemskaste scen så jag börja skrika och ba: OMG NEJ NICOLE JAG KLARAR INTE AV MER! sen börja ja gråta (inte storböla kanske men ja, jag fick tårar i ögonen).. och bara för det va Nicole tvungen att kolla, men hon är ännu fegare än mig så hon kuta upp och tände lampan haha! Trodde inte man kunde va fegare än mig ;) Men iaf, vi kollade klart på hela. Asså konstigaste slutet? Fatta ingenting.. Jaja, om ni vill se en sjukt läskig film, där de innehåller spöken som tar över hus och kroppar.. CHECK IT OUT! Men förövrigt var den faktiskt bra, bara så sjukt läskig!!

Har ingen aning om vad vi ska göra nu.. Kanske dygna? fast då fåre bli en till film nu! <3 Fast just nu är jag så sjukt rädd fortfarande, vågar inte ens gå på toa för de känns som att Bloody Mary ska komma dit o visas i spegeln :( dumma film..
Paranormal Activity 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0