Hade ingen blogglust igår

Hejj! Asså igår hade jag ingen blogglust alls, sorry :( Shoppingen vart iaf awsome! Köpte flera tröjor och linnen. Köpte hårspray o örhängen också. De gick på typ 900 kr sammanlagt, sjukt lite?! Aja.. dagen har vart helt okej. Höll på o dö av skratt på matten pga Wilde! Haha.. Imorgon efter skolan ska jag va me Nicole, hon ska följa me mig hem.. Kanske Wilde också :love: På lunchen gick jag, Nicole och Elin till mig och va här ett tag.. sen gick vi till skolan och då hade vi spanska direkt. Imorgon måste jag ta hem spanska boken o träna ! Har tänkt göra de i ett par månader nu heheh.. Är inte världens bästa på dethär me att göra och hålla koll på läxor ;)

Men nu måste jag packa upp alla kläder och sånt från igår! Längtar som fan till på fredag! Min moster fyller år då så vi ska åka hem till henne (hon bor i Stockholm), okej jag bryr mig mest om att jag får träffa Amanda hihi :) Rätt mycket har hänt sen vi sågs sist så vi behöver verkligen prata o uppdatera varann haha!

Älskar dig Sascha. Du har den speciella platsen i mitt hjärta ingen kan ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0