i stockholm

Dålig uppdatering nurååh? Vet.. Sorry! Skoldagen har vart sämst.. När jag kom hem hoppa jag på tåget direkt till Stockholm. Här har jag bara myst och umgåtts med familjen <3 Det roligaste här har väl vart att reta Amanda som vanligt hihi. Ska åka hem imorgon.. är fett taggad inför imorgon! först inför dansen och sen för att bästa Nicole ska sova hos oss :) Jag ville blogga på tåget på väg hit men de fanns ingen mottagning eller nåt.. gick knappt att smsa!

Imorgon eller på söndag ska jag göra en ny header till bloggen! Vet på ett ungefär hur den ska se ut.. Nu ska jag fortsätta nörda runt på facebook! puss

Kommentarer
Postat av: Tanya

Jag bloggade bland annat om dig nyss & länkade dig även... Läs & ta åt dig! Love you! :*

2012-03-09 @ 22:56:48
URL: http://www.Tani.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0