Med Nicole <3

Shosho! Nicole följde somsagt me mig hem idag efter skolan :) Vi har ätit och lite sånt.. Asså en grej jag tänkte på, mer än hälften av mina vänner hatar Justin Bieber, hur fan kan dom då stå ut i mitt rum haha? xD Jag har affischer och bilder på honom på exakt alla väggar, sen har jag Justin Bieber sängkläder också hihi <3 Jag har beställt en skitstor affisch som jag ska hänga på taket för den får inte plats på nån vägg för de är redan fullt med bilder överallt.. Men det ska bli fler! ;) Nicole ska åka hem vid 21 tiden, långt kvar hihi! tror att vi ska gå ut lite för de är föör varmt inne men de är as skönt ute! Vad vi hittar på ute får vi se sen..

Fast nu ska jag va lite social :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0