Nicenice

Har precis duschat. Sascha gick hem för typ en timme sen.. En sak jag glömde skriva förut va att jag är ju typ allergisk mot allt i naturen -.- Alla träd, blommor, gräs, pollen som finns i luften.. I vår kommer de va som värst! Alla i familjen på pappas sid + mamma har svår astma o pollen. Min faster och pappa har de värst av dom alla, varje vår kan dom inte vara ute något alls eller ha öppna fönster. Flera gånger har dom blivit inlagda på sjukhus eftersom att vi är allergiska mot luft liksom och utan luft går de ju inte att leva? och jag mår jätte dåligt redan nu och kan knappt andas, så de kommer bli tusen gånger värre snart och vad läkaren tror är att jag kanske också kommere behöva läggas in! Nice..

Asså jag kan inte tänka mig att bo på ett sjukhus?! :S Shit vad depprimerande de måste va! Aja, får väl hoppas på de bästa. Har fått 2 sms såg jag nyss som jag ska svara nu ! pussheeejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0