Helt random inlägg

Shulululu! ;) Nu har Nicole kommit. Vi har ätit och lite sånt trevligt.. nu ska vi bara chilla, senare blire att tagga inför SKRÄCKFILM! Vi ska kolla på Paranormal Activity 3 och nån annan som vi inte har bestämt än! Nicole ligger o smsar me Elias från min mobil o jag bloggar medans vi lyssnar på " I Just Had Sex " haha..

Till nåt annat HELT random, idag träffade jag mammas vänninas lilla chiuaua! DEN ÄR CHOKLAD!! :') Ja, det heter så. Det är när chiuauan är perfekt chockladbrun, ahh jag har alltid velat ha en chiuaua som är choklad och så ska hon ha en lixom! Mamma blev typ helt kär i honom, så sen när vi gick därifrån va de första jag sa "Mamma, visst vill du ha hund nu? Jag menar, tänk att ha en sån!" Men nejdå.. :(

JUST LOOOOOOOOOOOOOOK
¨¨
Fast denna är långhårig och hennes va korthårig. Asså alla tror väl att det är "typiskt tjejer" att vilja ha små råttor men jag älskar Golden Retrievers och Schäfrar lika mycket! Älskar alla hundar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0