Sanningen kommer alltid fram, på nåt sätt

Hej alla söta! :) Dagen har vart rätt bra faktiskt! *host*. Nicole följde med mig hem, just nu sitter hon och fotar sig själv med min mobil.. -.- Vi ska snart äta, sen kolla klart på One Missed Call! TAGGA SKRÄCKFILM :D Imorgon är det fredag, veckan gick sjukt fort?! Asså det kändes inte som att jag hade nån vanlig lektion idag.. För imorse va de Nationella prov i svenska för dom som va sjuka förut när alla andra gjorde de. I klassen va de jag, Wilde och Maja. Så vi fick sitta i 2 timmar och göra det (där missa vi 2 lektioner).. Vi blev klara på typ 20 min men vi va ändå tvunga att sitta kvar och vänta på aalla! Sjukt irriterande. Sen när vi va klara va dom andra i klassen på lektion, så då hade vi rast under tiden, sen var de lunch direkt. (Har haft typ 3-4 timmars rast idag sammanlagt).. Sen missa jag, Nicole och Wilde mer än halva spanskan för att vi prata med vår lärare om en grej.. SEEEEN på svenskan så skulle vi välja kamratstödjare och sånt skit så hade typ ingen lektion idag :(

Ett litet tips till er kära läsare: Snacka ALDRIG skit om någon och sedan försöka komma undan med det. Sanningen kommer alltid fram!

Hitta en bild på Simone och mig. Saknar dig bror ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0